Telemarketing med ödmjukhet och respekt.
Skarp Kommunikation är ett företag som tror på ödmjukhet och respekt. Sedan starten 2002 har vi arbetat med att skapa långsiktiga och lönsamma relationer tillsammans med våra kunder. Vi har haft förmånen att arbeta med allt från internationella företag med starka varumärken till nystartade företag som behöver få igång sin försäljning. Under åren har vi utvecklat våra tjänster och vår teknik för att kunna leverera spetskompetens inom telemarketing och försäljning.
En av våra viktigaste idéer är att vi vill arbeta så nära våra kunder som möjligt för att kunna representera dem och deras produkter på ett bra sätt. Det kräver personligt engagemang och att du som kund är i direkt kontakt med de personer som sedan pratar med dina kunder och prospekts. Våra agenter är vår viktigaste resurs. Samtidigt är vårt arbetssätt strikt systematiserat för att vara effektivt och ge förutsägbara utfall. Alla hos oss använder en och samma Skarp-metod.
Mångfald ger en mer dynamisk organisation. Hos oss ryms alla duktiga agenter och säljare under ett och samma tak. Vår säljbemanning kan därför med rätta sägas vara en dynamisk resurs i ditt företag. Med olika bakgrunder erfarenheter hos varje individ får du en verklig tillgång som skapar möjligheter för bättre kommunikation.
Precis som att vaska guld använder vi oss av en noga process för att ta fram framtidens talanger. Genom personliga intervjuer och praktiska tester har vi möjlighet att lättare se egenskaper som skulle passa perfekt för även er verksamhet.
Vi har kollektivavtal genom Almega.
Ett nej är alltid ett nej
Att inleda en dialog över telefon kräver kunskap och respekt. En människa som du kanske aldrig tidigare har pratat med, vill du ska lyssna på vad du har att säga. Därför är det viktigt att känna av om personen i fråga är mottaglig eller inte. Har hon tid? Annars spelar det ingen roll om du så skulle vilja skänka bort en bil. Vill personen inte lyssna, så vill hon inte. Du driver ett seriöst företag som du vill ska upplevas på samma sätt.
Tänker vi likadant?
För ett så lyckat samarbete som möjligt är det viktigt att vi och ni som kund tänker likadant, har samma värderingar. Det är först då som vi båda kan få ut så mycket som möjligt. Vare sig dina behov handlar om att boka möten med potentiella kunder, bjuda in till seminarier, sälja, göra kundundersökningar eller mätningar av olika aktiviter.